Akut-tjenesten

Gå til Lotteklink.dk...
Gå til forsiden

Vil du have dine medarbejdere hurtigt tilbage fra stressforløb?

Når først stressen rammer din medarbejder, er din håndtering af situationen afgørende for, hvor længe fraværsperioden bliver!

AKUT Tjenesten er et tilbud til virksomheder der ønsker en professionel og personlig livline, til at hjælpe med at tackle en medarbejder der er gået ned med stress!

Med AKUT TJENESTEN får du:

[list type=”check”]

  • Medarbejderen tilbage hurtigst muligt og uden tilbagefald
  • Mindst mulig tab af produktivitet i hele afdelingen
  • Hjælp fra eksperter igennem hele sygdomsforløbet
  • Sparring til at takle sygefraværsprocesser i fremtiden
  • En besparelse på tusindevis af kroner i sygedagpenge,
    vikarer, rekruttering og lignende

[/list]

“Prøv selv! Tag ‘AKUT TESTEN’ og test hvordan du håndterer en stresset
medarbejder! Få svar med det samme!”

Email:
Du modtager KUN information om AKUT Tjenesten og kan til enhver tid afmelde igen.

Sådan hjælper AKUT Tjenesten:

[icon_speech]

Konkret sparring

Personligt møde hvor vi gennemgår den enkelte medarbejders situation, hvad der er sket indtil nu og i hvilken “tilstand” medarbejderen er. Dette skal vi bruge for at kunne udarbejde en effektiv handlingsplan.

[icon_journal]

Step-by-step guide

Alt hvad du har brug for at vide, sige og gøre igennem forløbet, vil du få udleveret i en praktisk og letforståelig guide. Den indeholder alle de vigtigste elementer som du som leder skal forholde dig til og være opmærksom på.

[icon_text]

Konkret handlingsplan

Med udgangspunkt i mødet udarbejdes en handlingsplan der løber over 6 måneder. Den inkluderer både hvad der skal ske under sygefraværet, hvordan han hensigtsmæssigt kommer tilbage i arbejde igen og processen herefter.

[icon_phone2]

Ubegrænset
telefonsparring

Du har ubegrænset adgang til telefonsparring i Akut-tjenestens telefontid. Sparringen kan vare op til 30 minutter pr. gang.

[accordions][accordion title=”Priser & Abonnement (Klik for at se mere)”]

At benytte sig af Akut-tjenesten koster et fast månedligt beløb på DKK 2.900,00. Herudover koster det et fast gebyr per stress ramte medarbejder virksomheden ønsker hjælp til.

Alle abonnenter modtager opdateret information om ny forskning, tips og redskaber én gang i kvartalet per e-mail.

Abonnenter har også mulighed for at rekvirere Lotte Klink til et ledermøde, medarbejdermøde eller lignende – én gang om året uden omkostninger. (Der faktureres dog for faktiske transportudgifter).

Det er også muligt at bruge Akut-Tjenesten uden at tegne abonnent. Her betales ikke noget månedligt gebyr, men kun per stress ramte medarbejder. (Opkald fra abonnenter vil dog altid være førsteprioritet)

Region:
m/abonnemt u/abonnement
Københavnsområdet
DKK
2.325,00*
4.650,00*
Øvrige Sjælland
DKK
2.825,00*
5.650,00*
Fyn
DKK
3.325,00*
6.650,00*
Jylland
DKK
3.825,00*
7.650,00*
*Prisen er pr. medarbejder inkl. transport, ekskl. moms.

[/accordion][/accordions]

[accordions][accordion title=”Kom godt i gang med AKUT Tjenesten (Klik for at se mere)”]

[icon_phone2]
AKUT Tjenesten kontaktes på +45 41 14 64 14 eller ved at sende en mail på lotte@lotteklink.dk
[icon_calendar]
Vi aftaler hurtigst muligt et møde, enten hos dig eller hvor det er bedst.
[icon_speech]
På mødet vil vi evaluere forløbet indtil nu, lægge strategi, og lægge en specifik handleplan for de næste 6 mdr.
[icon_journal]
Handleplanen vil blive finpudset efter mødet, og tilsendt hurtigst muligt med diverse direkte anvendelige værktøjer.
[icon_phone2]
Telefonsparring hvis/når der opstår uventede drejninger inden raskmelding (max. 6 mdr.).

[/accordion][/accordions]

Ja tak!

Send mere information til
min mail, med det samme.

E-mail:
Du modtager KUN information om AKUT Tjenesten og kan til enhver tid afmelde igen.
LOTTE KLINK ApS ■ Virumgade 7-9 ■ DK-2830 Virum ■ Tel: (+45) 41 14 64 14 ■ lotte@lotteklink.dk
Facebooklinkedin

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *